AANBOD EN WERKWIJZE

Angelique Kersten HR Professional geeft advies en ondersteuning aan kleine en middelgrote bedrijven en organisaties. Bijvoorbeeld bij werving en selectie, het maken en updaten van een personeelshandboek, het opzetten van een functioneringscyclus en verzuim- en ontslagbegeleiding.

Ook kan ik voor u een workshop communiceren op de werkvloer, een workshop sollicitatiegesprekken of een DiSC training geven. Zie het tabblad DiSC.

Maar ik ben vooral ook uw gesprekspartner als het gaat om praktisch advies en ondersteuning

Voor welke bedrijven en organisaties is Angelique Kersten HR Professional interessant?

Geen eigen HR

afdeling in huis

HR ligt bij directie, financiën of de officemanager

Tussen de 5-250

medewerkers

 

 

Tijdelijke 

uitbreiding

 

Ik streef naar een duurzame relatie, zodat ik u en uw bedrijf goed leer kennen. Des te beter kan ik u adviseren en ondersteunen. Hierbij kunt u denken aan een dagdeel of dag per week. Maar ook voor een op zichzelf staande opdracht kunt u mij benaderen.

Het eerste kennismakingsgesprek is altijd gratis en geheel vrijblijvend. Voordat ik aan de slag ga, ontvangt u een offerte op maat. Zodat u vooraf weet waar u aan toe bent.

Contact

info@angeliquekersten.nl

06-23321943

Bedrijfsgegevens

Angelique Kersten HR Professional

KvK nr.      76117006

IBAN         NL22RABO0346633524

© 2019 Angelique Kersten HR Professional

             By Ryan Vos

  • LinkedIn Social Icon